Sitemap Mailform

FodermesterForretningen

Lær at spille guitar som vi har lært det - eller måske lidt bedre!

Vi har lært det på den hårde måde og det har taget mange, mange år at få lært hvordan vi kunne få brugbare toner ud af en spade. Hvis der var noget der hed Internet da vi startede, kunne vi have investeret i et af disse fremragende guitarkurser og fået lært faget i en fart. Vi har brugt lang tid på nærmest at gætte hvor fingrene skulle sidde og det har ikke altid været helt rigtigt første gang. Heller ikke anden eller tredie.

Hvis du ikke vil bruge et halvt liv som vi har gjort det på, at (foder)mestre en guitar er her et ret godt tip. Vi har indgået et samarbejde med et stort interregionalt firma der hedder www.GlobalMarketingOnline.eu og de forsyner verden med disse geniale computerprogrammer, der kan undervise dig i guitarspil.

Lær at spille guitar - Klik her!

Vores IBM XT fra 1984 kunne desværre ikke køre med dette guitar program, så hvis du har en computer fra firserne skal du nok ligesom os, tænke på en opgradering.